Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

מה הם שלטים מוארים?

Illuminated NY Subway Sign

שלטים מוארים הם שלטים המשתמשים באור כדי למשוך תשומת לב.

ניתן לראות שלטים מוארים במגוון מיקומים כמו בצד של בניין, על גבי בניין משרדים, בחלון של חנות, בחלון של דירה או דירה. ניתן להשתמש בשלטים מוארים למספר מטרות. לדוגמה, הם עשויים לפרסם מוצרים או שירותים הזמינים במיקום שבו הם מוצגים. הם עשויים גם לעזור לאנשים למצוא את דרכם ליעד ספציפי כמו טרמינל בשדה התעופה או כניסה לבית חולים.
שלט מואר הוא סוג של שלט שיש מאחוריו או לפניו מקור אור. האורות הם לרוב ניאון או לד והם משמשים למשוך תשומת לב ולהפוך את השלט לגלוי יותר. בעבר שימשו שלטים אלו לצרכי פרסום אך כיום הם משמשים גם מטעמי בטיחות.

שלטים מוארים ידועים גם בשם שלטי ניאון.

הם סוג של שילוט המורכב מאורות שהותאמו בצינור זכוכית ומלאו בגז. שלט מואר מורכב מצינור זכוכית שמולא בגז ניאון וצויד בו אורות. האורות יזרחו על הקיר הפנימי של הצינור, ויעניקו לו מראה דומה לאור פלורסנט. זה הופך את השלט לגלוי ביום או בלילה, גם כשיורד גשם בחוץ.
שלטים מוארים הם דרך יעילה לקדם עסק ולהביא יותר לקוחות. ניתן לראות אותם ממרחק רב והם מאוד מושכים את העין. חשוב שהשלט יוכל להיראות גם ביום וגם בלילה, לכן חשוב לבחור באור שיעבוד בשעות שונות של היום. על מנת שלט מואר יצליח, עליו לעמוד בשלושה קריטריונים: עליו להיות גלוי, קריא ובמחיר סביר. גם גודל השלט חשוב כי אם הוא קטן מדי אז אולי אנשים לא יבחינו בו או ידעו לאיזו חברה או מוצר הוא מפרסם.

שלטים מוארים הם סוג של פרסום המשתמש באור כדי למשוך תשומת לב.

שלטים מוארים הם סוג של פרסום המשתמש באור על מנת למשוך תשומת לב. ניתן לראות אותם בלילה, כלומר כאשר רוב האנשים נמצאים בחוץ ומחפשים דברים לעשות. זה הופך אותם ליעילים יותר מאשר סוגי פרסום אחרים, כי הם יכולים להיראות על ידי יותר אנשים.
שלטים מוארים הם שלטים שיש להם מקור אור משלהם. שלט מואר הוא שלט שיש לו מקור אור משלו. ניתן לעשות זאת באמצעות מנורה חשמלית, צינור ניאון או דיודה פולטת אור (LED).

שלטים מוארים הם סוג של שלט שמותקנות בו נורות.

האורות נדלקים כאשר השלט נדלק וכיבוי כאשר השלט כבוי. הם משמשים בדרך כלל לפרסום או כדי לספק מידע ללקוחות. שלטים מוארים יכולים להיות בצבע יחיד או ססגוני. לשלטים בצבע יחיד יש נורה אחת עם צבע ספציפי בעוד שלטים מוארים מרובי צבעים יש לפחות שלוש נורות בצבעים שונים.
שלטים מוארים הם סוג של שלט המשתמשים באור כדי למשוך תשומת לב. הם נמצאים לעתים קרובות במקומות כמו תחנות אוטובוס ובצדי מבנים. ניתן להשתמש בשלטים מוארים לפרסום מוצרים או שירותים. הם יכולים לשמש גם כדרך להנחות אנשים ליעדים שונים, כגון יציאות או שירותים.

למידע נוסף בנושא https://t-s-i.co.il

תוכן עניינים

מאמרים נוספים