Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן

שאיבת שומן

ניתוח שאיבת שומן הוא סוג של הליך חיטוב הגוף המסיר שומן לא רצוי מאזורים ספציפיים בגוף.

ההליך מבוצע על ידי מנתח פלסטי המשתמש בצינור עם ואקום כדי לשאוב את השומן מהגוף. לאחר מכן המנתח מחדיר צינורית דרך חתכים קטנים בעור ומסיר את השומן דרכה. ניתן להשתמש בסוג זה של ניתוח כדי להסיר עודפי שומן מכל חלק בגוף, כולל: – בטן – נשק – ישבן – חזה – סנטר/קו צוואר – ירכיים/ירכיים – ברכיים/שוקיים
שאיבת שומן היא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף, שניתן לעשות בחלקים שונים בגוף. ניתן לבצע ניתוח שאיבת שומן בבטן, ירכיים, זרועות, ישבן ואזורים נוספים. ההליך מבוצע בהרדמה כללית ואורך בדרך כלל כשעה. ניתוח שאיבת שומן הוא טיפול נפוץ לאנשים הסובלים מהשמנת יתר או שיש להם עודף שומן באזורים מסוימים בגופם. הוא משמש גם אנשים שרוצים לשפר את המראה הפיזי או הביצועים הספורטיביים שלהם.

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המסיר עודפי שומן מאזורים ספציפיים בגוף.

זה נעשה לעתים קרובות כדי להסיר מצבורי שומן בזרועות העליונות, בירכיים ובבטן. מנתח יבצע חתך קטן בעור המטופל ולאחר מכן יכניס צינור דק הנקרא "אנדוסקופ" לתוך החתך. לאנדוסקופ מחוברת מצלמה קלה וזעירה. המנתח יכול לראות את פנים הגוף במוניטור כשהם מסתובבים עם האנדוסקופ. באמצעות כלים על האנדוסקופ, הם יכולים לחתוך תאי שומן מאזור מעניין על ידי יניקה שלהם החוצה דרך צינורות קטנים או "קנולות" המוכנסות לגוף דרך חתכים נוספים.
ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מאזורים ספציפיים בגוף. המנתח יוצר חתכים קטנים באזור המיועד לטיפול ומחדיר צינור דק, הנקרא צינורית, לתוך שכבת השומן. הצינורית מחוברת למכשיר היונק או שואב החוצה את רקמת השומן.

ניתוח שאיבת שומן הוא הליך כירורגי המסיר שומן מהגוף על ידי שאיבתו החוצה דרך צינור המוחדר לכיסי שומן.

ניתוח שאיבת השומן נעשה בדרך כלל כאשר לאנשים יש הרבה שומן בגוף והם לא מצליחים לרדת במשקל באמצעות תזונה ופעילות גופנית. ניתוח זה יכול להיעשות בכל חלק בגוף שיש בו שומן עודף, אך לרוב הוא מבוצע בבטן, בירכיים, בישבן, בירכיים, בזרועות העליונות ובסנטר. זה נעשה גם כדי להסיר עודפי עור לאחר ירידה במשקל או הריון. ההליך אורך כשעה והמטופלים יכולים לחזור הביתה תוך שעות לאחר הניתוח. זה דורש הרדמה כללית או הרדמה מקומית תלוי באיזה אזור יטופל. למטופלים מומלץ ללבוש בגדי דחיסה למשך שבועיים לאחר הניתוח על מנת להפחית נפיחות וחבורות.
שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמסיר עודפי שומן מהגוף. ניתוח שאיבת שומן משמש לעתים קרובות כדי לחסל אזורים עיקשים של שומן, כגון הבטן, הירכיים, הברכיים והזרועות העליונות. הליך שאיבת השומן הנפוץ ביותר כולל החדרת צינור דק הנקרא צינורית דרך חתכים קטנים סביב אזור העניין. לאחר מכן מחברים את הצינורית לאספירטור שמסיר את רקמת השומן באמצעות שאיבה. ניתן גם להחדיר צינור לתוך הצינורית כדי לסייע בהוצאת עודפי נוזלים מאתר הניתוח.

https://iposuction.co.il

תוכן עניינים

מאמרים נוספים