Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

פרסום בטיקטוק – הרשת החברתית שכבשה את ישראל

פרסום בטיקטוק - הרשת החברתית שכבשה את ישראל

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים קצרים.

האפליקציה הושקה בספטמבר 2016 ומאז גדלה באופן אקספוננציאלי. TikTok היא כיום אפליקציית המדיה החברתית שהורדת ביותר בישראל, עם יותר מ-10 מיליון הורדות. TikTok הפכה לרשת החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער וצעירים בישראל, כאשר למעלה מ-50% מהמשתמשים בה הם בין הגילאים 13-24. ניתן לייחס את הפופולריות של TikTok לפשטות שלו, וזו הסיבה שהוא כל כך פופולרי בקרב קהלים צעירים יותר שאינם מתמצאים טכנולוגית כמו מבוגרים. הפשטות של הפלטפורמה עשויה להיות אחראית גם להצלחתה במדינות אחרות כמו הודו ותאילנד, שם היא דורגה כאפליקציה הסלולרית החינמית מספר אחת הן בחנות Google Play והן בחנות האפליקציות של אפל בהתאמה. מפרסמים כמו קוקה קולה ניצלו את הפופולריות של TikTok על ידי פרסום המוצרים שלהם בפלטפורמה זו. קוקה קולה שיתפה פעולה
TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית שנוצרה בשנת 2017. היא מבוססת על הרעיון ליצור סרטונים קצרים ולשתף אותם עם משתמשים אחרים. TikTok הפך להצלחה עצומה בארה"ב, קנדה וישראל. זה הורד למעלה ממיליארד פעמים ברחבי העולם וזו אחת מאפליקציות המדיה החברתיות הפופולריות ביותר בקרב בני נוער כיום. TikTok מציע הזדמנויות ניצן רונן, פרסום בטיקטוק למותגים להגיע לקהל היעד שלהם בזמן שהם באפליקציה. TikTok מאפשר למפרסמים ליצור תוכן ממומן שניתן לראות על ידי משתמשים שהורידו את האפליקציה ונמצאים בה באותו זמן. מותגים יכולים גם לתת חסות לתוכן שיוצג לכל המשתמשים שהורידו את TikTok וכן לכל משתמשים חדשים שיורידו אותו לאחר שראו את התוכן הממומן. פרסום ב-TikTok הוכיח את עצמו כמוצלח מאוד עבור מותגים כמו קוקה קולה, נייקי, KFC, פפסיקו, מקדונלד'ס, בורגר קינג ועוד. הקדמה: העלייה

האפליקציה לנייד TikTok היא רשת חברתית המאפשרת לאנשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים.

הוא הושק ב-2016 ומאז הוא כובש את העולם. בשנת 2018 הפכה TikTok לפלטפורמת המדיה החברתית הפופולרית ביותר בישראל, עלתה על פייסבוק, וואטסאפ, אינסטגרם וטוויטר. האפליקציה פופולרית במיוחד בקרב בני נוער המשתמשים בה כפלטפורמה לביטוי עצמי ויצירתיות. פרסום ב-TikTok אינו פשוט כמו פרסום בפייסבוק או ביוטיוב. עם זאת, יש עדיין דרכים רבות לפרסם באפליקציה זו: – דרך משפיענים שיש להם עוקבים גדולים באפליקציה – על ידי מתן חסות לתוכן שייראה על ידי המשתמשים – על ידי רכישת מודעות מ- TikTok
TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים ליצור ולשתף סרטונים קצרים. TikTok נוצר בסין, אך כעת הוא כבש את העולם. האפליקציה משמשת בעיקר בני נוער וצעירים. האפליקציה הפכה לפופולרית בישראל ב-2018 בעזרת משפיענים כמו אלונזו, שיש לו יותר מ-3 מיליון עוקבים ב-TikTok. בנוסף למשפיענים, TikTok הציגה גם מודעות לפלטפורמה. בחלק זה נדבר על איך הפרסום עובד ב-TikTok ומה היתרונות שלו על פני רשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק ואינסטגרם.

TikTok היא פלטפורמת המדיה החברתית האחרונה שהגיעה לישראל והיא כבר הפכה לשם דבר.

האפליקציה משמשת לסרטים קצרים, סטרימינג בשידור חי ופרסום סרטונים של עצמך. TikTok היא פלטפורמת מדיה חברתית שנוצרה בשנת 2016 על ידי חברת ByteDance הסינית, המחזיקה גם באפליקציית הסטרימינג הסינית הפופולרית Douyin. השוק הישראלי הגיב בצורה חיובית ל-TikTok, עם למעלה מ-500,000 משתמשים באפליקציה תוך שלושה חודשים משחרורה בישראל. ניתן לייחס את הצלחתה של TikTok בישראל לדמיון שלה לפלטפורמות מדיה חברתית פופולריות אחרות כמו Snapchat ואינסטגרם.
TikTok היא הרשת החברתית האחרונה שיצאה לשוק הישראלי, והיא כבר כבשה אותו. האפליקציה היא פלטפורמת שיתוף וידאו המאפשרת למשתמשים להעלות סרטונים קצרים של עצמם כשהם מסנכרנים שפתיים לשירים או עושים את שלהם. TikTok הוא סטארטאפ ישראלי שהוקם ב-2016 על ידי שלושה צעירים ישראלים שלא היו מרוצים מהרשתות החברתיות הנוכחיות. האפליקציה הושקה בספטמבר 2018 ועד אוקטובר היא הפכה לרשת החברתית הפופולרית ביותר בישראל עם למעלה מ-3 מיליון הורדות ולמעלה מ-6 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. ל-TikTok יש גישה שונה מרשתות חברתיות אחרות: במקום לפרסם עדכוני טקסט או לשתף תמונות, TikTok מפרסם סרטונים קצרים. זה מקל על אנשים שאין להם הרבה זמן בידם לשתף את החברים והעוקבים שלהם במה שהם עושים. בניגוד לפייסבוק, שבה אנשים מתמקדים בחיבור עם בני משפחה וחברים שהם לא ראו זמן מה, TikTok עוסק בחיבור עם אנשים שמעולם לא פגשת קודם לכן

TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית שיצאה בתחילה בארה"ב וכעת כבשה את ישראל.

TikTok היא אחת האפליקציות הפופולריות ביותר בישראל. הוא שוחרר בספטמבר 2018 וכבר עבר את האינסטגרם. TikTok מציעה מגוון רחב של תכונות כמו סרטונים קצרים, סטרימינג בשידור חי וסיפורים. זה גם מאפשר למשתמשים לשתף את הסרטונים שלהם עם משתמשים אחרים באפליקציה וכן ברשתות חברתיות אחרות כמו פייסבוק או אינסטגרם. אפליקציית TikTok ניתנת להורדה בחינם הן במכשירי iOS והן במכשירי אנדרואיד. החברה מציעה חוויה ללא פרסומות תמורת דמי מנוי חודשיים של $0.99 לחודש או $9.99 לשנה, המספקת תוכן בלעדי מסלבריטאים ומשפיענים, כולל שידורים חיים מכוכבים כמו DJ Khaled, Katy Perry, Shawn Mendes ו- Ariana Grande. אחרים.
TikTok היא אפליקציית מדיה חברתית שהפכה ויראלית בישראל. לאפליקציה יש למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, והיא אפליקציית המדיה החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער. TikTok הצליחה לכבוש את השוק הישראלי עם הסרטונים הקצרים והמוזיקה הקליטה שלה. לאפליקציה יש למעלה מ-100 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, והיא אפליקציית המדיה החברתית הפופולרית ביותר בקרב בני נוער. TikTok הצליחה לכבוש את השוק הישראלי עם הסרטונים הקצרים והמוזיקה הקליטה שלה.

תוכן עניינים

מאמרים נוספים